VersTrade

Industrieweg 1 3433 NL Nieuwegein


Tel. +31 (0) 30 227 05 63


klantenservice@verstrade.nl

www.verstrade.nl

Vraag en antwoord Horeca

Hoe word ik klant bij VersTrade?

 

Je kan heel gemakkelijk een account aan maken via ons online foodplatform. Download de app via je mobiel of via je computer. Wanneer je een account is geactiveerd kun je een bestelling plaatsen.

 

 

Worden mijn bestellingen logistiek verantwoord vervoer?

 

Door het bundelen van bestellingen hoeven wij  minder te rijden. VersTrade is geen groothandel, waardoor wij rechtstreeks van de producent kunnen leveren aan jou! Onze voertuigen rijden in één keer langs verschillende adressen, waardoor we automatisch bijdragen aan minder CO2 uitstoot.

 

Kan iedereen klant woorden bij VersTrade?

 

Iedereen kan klant worden kan VersTrade, zolang je een kvk en btw nummer hebt.

 

Kan ik één order plaatsen bij meerdere producenten?

 

Ja dat kan. Zodra je een bestelling bestaat uit verschillende producten van meerdere producenten, wordt dit in één keer geleverd. Je kunt er ook een bestellijst samenstellen, op deze manier heb je iedere dag, week of maand een standaard bestelling.

 

Hanteren jullie een minimale ordergrootte?


Nee, wij hanteren geen minimale ordergrootte. Je kunt bijvoorbeeld vanaf één stukje vlees of vis al een bestelling plaatsen. In deze constructie gaan we voedselverspilling tegen.

 

Betaal ik verzendkosten?

Ja, de verzendkosten bedragen 25 euro per zending ongeacht de waarde van de bestelling.

 

 

Heeft VersTrade een eigen huismerk?

Nee, VersTrade is een online marktplaats van food. Via ons online foodplatform kunnen producenten hun producten verkopen. VersTrade heeft geen eigen huismerk.

 

Kan ik klant worden ook al ben ik in het buiteland gevestigd?

Nee, dat is helaas nog niet mogelijk.

 

Waarom zie ik geen prijzen op jullie website?

Zodra je je registreert bij VersTrade kun je de prijzen inzien. Log in met je account en je prijzen worden getoond bij de producten.

 

Kan ik mijn bestelde producten retour sturen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Mocht er iets mis zijn met de producten dan kunt je contact met ons opnemen op 030 227 05 36.